Blog ze světa pošty

Dopis vs. e-mail

dopisDva způsoby komunikace, jeden společný cíl: přesvědčit adresáta, aby udělal to, co chcete. Kdy ale mluvit elektronicky a kdy naopak hodit raději dopis do schránky? Jaké jsou výhody a omezení jednotlivých stylů sdělení? Dnes trošku více v číslech a statistikách.

Příprava direct mailu: text dopisu a vzhled

A jde se na věc. Všechno máte promyšlené, základní body leží před Vámi a můžete se pustit do psaní. Zkuste se neomezovat na jeden návrh, ale vytvořte jich hned několik rozdílných, abyste mohli s kolegy vybírat a testovat.

Zpětná vazba a vyhodnocení direct mailu

Už jsem to tak trošku naznačovali dříve a dá se to i čekat. Direct mail není zadarmo a proto, aby se vyplatil, musí přinést určitý zisk.

Příprava direct mailu: web, dárky a zaměstnanci

Direct mail nekončí jen dopisem. Je potřeba vyřešit i vše okolo - nastavit webové stránky, zrealizovat případný dárek, e-book nebo přichystat newslettery a v poslední řadě taky poučit zaměstnance.

Příprava direct mailu: nástroje vyhodnocení a testování

Byl direct mail úspěšný? To se nejlépe dozvíte, pokud na to budete myslet už předem - a uzpůsobíte tomu nejen obchodní dopis.

Příprava direct mailu: důležité otázky do začátku

Začít není nikdy jednoduché. Práci si hodně ale usnadníte, když si dopředu promyslíte alespoň základní strukturu direct mailu.Vezměte si proto tužku a papír a sepište pár základních bodů, od kterých se můžete odpíchnout a mít je neustále na očích.

Jak vytvořit efektivní direct mail a čemu se vyhnout

Víte, kdo je "zaříkávač hadů"? Označuje se tak osoba, která tak nudně povídá, že Vás za chvíli skoro uspí. A přesně to bohužel umí i plno direct mailů (a všechny určitě neprodávají ortopedické polštáře). Podívejme se tedy na to, co dělat a nedělat.

Koho oslovit a co na něj platí?

město a vesniceNež kolem sebe začnete chrlit tisíce dopisů, je důležité ujasnit si dvě věci: koho chcete direct mailem oslovit a co na něj platí? Komu napsat a jaký trumf vytáhnout, aby nabídce nemohl odolat?

Předchozí strana 1 2 3 4
VÍTE, ŽE MŮŽETE POSLAT PAPÍROVÝ DOPIS PŘÍMO Z POČÍTAČE?
Chci vědět víc