Realizace direct mailu: tisk a pošta

Finální verze dopisu vybrána, vše okolo připraveno. Nejvyšší čas ušpinit si prsty od tiskařské barvy a vyslat direct mail do světa.

Vsadíte při produkci na profesionály nebo direct mail vytvoříte doslova na koleni sami? A není to jen o penězích, ale i spoustě ušetřeného času - zvláště, pokud máte dopisy personalizované. 

 

Svépomocí

Nezbývá než nažhavit tiskárny a připravit administrativu nebo marketing na pořádný šrumec. Před tiskem tisíců dopisů si nezapomeňte vše ještě jednou zkontrolovat (jistota je jistota) a nastavit (černobíle nebo barevně), pořádně se nadechněte a pusťte to do toho.

Dopisy vytisknete snadno, potisknout obálky je také hračka (pokud zrovna nechcete adresy na obálky lepit). Pokud si chcete ale práci co nejvíce usnadnit, zvolte obálku s okénkem (nezapomeňte, že adresu musíte mít uvnitř dopisu), místo klasické známky vytiskněte identifikační kód, který Vám vydá Česká pošta.

Nezapomeňte si i na kompletaci vymezit delší dobu, ze začátku Vám to nepůjde asi úplně od ruky. Postupem času si ale už určitě vypracujete svůj systém, jak práci co nejvíce zefektivnit. Jeden může skládat dopisy, druhý lepit obálky a známky, třetí vkládat vzorek nebo dárek. A pokud máte v dopise nějakou proměnnou, tak  brodit se hromadou obálek k té správné. 

 Pak už nezbývá nic jiného, než se postavit do fronty na poště a hromadu dopisů jim s oddechem předat.

 

S pomocí (externě)

Další možností je vzít si na pomoc někoho dalšího. Může to být tiskárna, která Vám pomůže z toho nejhoršího (a pokud budete tisknout jedno znění dopisu ve velkém, můžete se dostat na zajímavou cenu). Využít můžete třeba i distribuční společnost nebo se poptat po okolí, jestli by neměl zájem o brigádu nějaký student.

 

 Komplexní řešení

Nejrychlejší a určitě i nejkomfortnější řešení (a to neříkáme jen proto, že ho sami nabízíme). Stačí dodat podklady a databázi, zaplatit fakturu a hodit si nohy na stůl čekajíce na příchozí objednávky.

Pokud byste ale nechtěli skoro ani hnout prstem, existuje ještě další řešení: oslovit nějakou marketingovou agenturu, která se o vše postará (včetně napsání dopisu a kontaktů) a nebo zkusit třeba Listonošku. Ta dokáže poslat jeden dopis už od 8,50 Kč komplet se vším všudy.

 

Máte ještě nějaké otázky nebo Vás zajímá konkrétní situace? Dejte nám vědět na info@listonoska.cz nebo si rovnou kampaň objednejte.

Pomohl Vám článek? Řekněte o něm dál.
VÍTE, ŽE MŮŽETE POSLAT PAPÍROVÝ DOPIS PŘÍMO Z POČÍTAČE?
Chci vědět víc