Blog ze světa pošty

Zpětná vazba a vyhodnocení direct mailu

Už jsem to tak trošku naznačovali dříve a dá se to i čekat. Direct mail není zadarmo a proto, aby se vyplatil, musí přinést určitý zisk.

Jak vytvořit efektivní direct mail a čemu se vyhnout

Víte, kdo je "zaříkávač hadů"? Označuje se tak osoba, která tak nudně povídá, že Vás za chvíli skoro uspí. A přesně to bohužel umí i plno direct mailů (a všechny určitě neprodávají ortopedické polštáře). Podívejme se tedy na to, co dělat a nedělat.

Koho oslovit a co na něj platí?

město a vesniceNež kolem sebe začnete chrlit tisíce dopisů, je důležité ujasnit si dvě věci: koho chcete direct mailem oslovit a co na něj platí? Komu napsat a jaký trumf vytáhnout, aby nabídce nemohl odolat?

Realizace direct mailu: tisk a pošta

Finální verze dopisu vybrána, vše okolo připraveno. Nejvyšší čas ušpinit si prsty od tiskařské barvy a vyslat direct mail do světa.

Databáze a sběr kontaktů na direct mail

databázeKoupená nebo vlastní? Nad tím se u každého láme chleba. Ať tak či onak, nezapomeňte dopředu promyslet, jaké informace o zákaznících potřebujete - postačí jméno a adresa nebo budete zákazníkovi i volat?

Jak sestavit profil zákazníka

Znát dobře svého zákazníka je klíčem k úspěchu nejen v direct mailu, ale celém marketingu. Pokud pochopíte, kdo klient je, jak myslí a co dělá, máte téměř vyhráno. Na co všechno ale při sestavování persony myslet? 

Zpětná vazba a vyhodnocení direct mailu

Už jsem to tak trošku naznačovali dříve a dá se to i čekat. Direct mail není zadarmo a proto, aby se vyplatil, musí přinést určitý zisk.

Inspirace v direct mailu

Direct mail - inspirace

 

A teď trošku inspirace, tou nikdy nemůžete nic zkazit. A i když na většinu těchto direct mailů asi nebudete mít rozpočet, třeba Vás posunou zase o kousek dál v tom, jak přemýšlet jinak. 

Předchozí strana 1 2
VÍTE, ŽE MŮŽETE POSLAT PAPÍROVÝ DOPIS PŘÍMO Z POČÍTAČE?
Chci vědět víc