Inspirace v direct mailu

Direct mail - inspirace

 

A teď trošku inspirace, tou nikdy nemůžete nic zkazit. A i když na většinu těchto direct mailů asi nebudete mít rozpočet, třeba Vás posunou zase o kousek dál v tom, jak přemýšlet jinak. 

Pokud by Vám naše příklady kreativních direct mailů nestačily, zkuste se na nápady i na case studies podívat třeba na českém iDirektu (kde jsme se inspirovali nejvíce) nebo zavítejte na studnici nápadů – Pinterest. A i Google rád v hledání ukázek direct mailů pomůže.

 

Hezké (předčasné) Vánoce

betlém - předčasně narozený Ježíšek

Little Premature Christmas card

Vánoční přání zaslané s předstihem už v polovině října s textem „Je to sice trochu předčasné, ale Veselé Vánoce“. Cílovou skupinou byli pracovníci nemocnice z oddělení pro nedonošené děti a bývalí pacienti.

 Zdroj: http://bit.ly/1pxn4Hq

 

Darujte pravidelně

Dárcovství krve

Quarriers – Christmas Campaign

Papírový direct mail se  skutečnými příběhy pomoci. Jeho účelem bylo z těch, kteří už jednou darovali, udělat pravidelné dárce.

Zdroj: http://bit.ly/1RzScwp

 

Dokážeme Vám, že nás potřebujete

pH indikátor

pH Business Card

Vizitky vytištěné na speciálním papíru, který měří pH bazénové vody. Pokud barva odpovídá špatnému pH, je načase kontaktovat Schwimmer Pool Service.

Zdroj: http://bit.ly/1lIdNms

 

Kočičí volba

 

Sensory Print Mailing for cats

Letáčky se speciálním nástřikem, kterému neodolá žádná kočka (a ani její majitel, který stelivo běží koupit). 

Zdroj: http://bit.ly/1tkQ4fu

 

Žába kam se podíváš

Nafukovací origami žáby

Direct mail Fifteen design

Nafukovací origami žáby všem klientům, kteří využili služeb agentury. Direct mail měl vést k upevnění vztahu mezi agenturou a zákazníky a pomoci tak znovu získat zakázky.

Zdroj: http://bit.ly/1QH3D9s

 

Je konec, co bude dál?

nabídka od škody

Škoda

Papírový direct mail odesílaný zákazníkům, který připomíná zajímavým zpracováním a grafikou končící smlouvu. A taky rovnou nabízí řešení.

Zdroj: http://bit.ly/1QDD83r

 

 

Na pomoc týraným dětem

na pomoc týraným dětem

NSPCC

Papírový dopis s textem vyzývajícím k přelomení obálky. V té zůstala po otevření přelomená tužka s dovětkem: „Tak lehké je zlomit dítěti ruku“ a příběhem jednoho takového případu. Cílem bylo přesvědčit zaměstnance, aby se zapojili do charitativního programu na pomoc týraným dětem.

 Zdroj: http://bit.ly/1QLSIru

 

Výcvik vodícího psa

Psí obojek

Guide dogs

Obojek s názornou ukázkou toho, jak dlouhý a náročný je výcvik vodícího psa. Zásilka byla směřována vybrané skupině manažerů a cílem bylo získat dárce.

 Zdroj: http://bit.ly/1p83HUM

 

Dopis přímo z vodárny

Rozpitý dopis z vodárny

Aguas de Barcelona

Propagace nové služby vodáren pojatá formou rozmočeného dopisu. Jediné, co šlo přečíst, byl odkaz na jejich stránky.

Zdroj: http://bit.ly/1Yx8BHm

 

Jak neobyčejně prodat obyčejnou gumu

Gumovací dopis

Staedtler 

Papírový direct na napsaný tužkou jako ideální příležitost vyzkoušet si kvality přiložené gumy, kterou společnost prodává.

Zdroj: http://bit.ly/1RzWyDO 

 

Vřelé vztahy s klienty

Roztopený sněhulák v pytlíku

Whybin TBWA\Tequila

Vánoční přání klientům, podporovatelům a mediálním klientům. Vše, co po vřelém pozdravu ze sněhuláka zbylo v pytlíku.

 Zdroj: http://bit.ly/1W94akH

 

Kvůli zubaři jsme schopni všeho

Vyjezená bonboniéra

ASB

Vyjedená bonboniéra zaslaná ze strany bankéřů se vzkazem: „Uděláme cokoli, abychom si sjednali schůzku se zubařem“. Cílem bylo sjednání si obchodní schůzky.

 Zdroj: http://bit.ly/1M6JunJ

 

Jak chytře sponzorovat lidi bez domova

Dopisy managementu

Gothenburg Homeless

Dopisy směřované lidem bez domova, kteří ovšem nemohli být zastiženi a proto se psaní vrátila „odesílateli“. Těmi byli agenturou předem vytipovaní možní sponzoři a dopis obsahoval žádost o příspěvek.

 Zdroj: http://bit.ly/1U3IRCY

 

Důkaz místo slibů

Rozbitý porcelán v balíčku

Pojišťovna AIG Memsa

Obyčejná krabice s kusy rozbitého starožitného porcelánu. Demonstrativní kampaň ukazující na to, co se může stát, pokud nemáte své cenné předměty pojištěny pro případ zničení.

Zdroj: http://bit.ly/1pgkC8B

 

Stále nevíte, kde začít? Nevadí, dejte nám vědět na info@listonoska.cz

 

Další díly miniseriálu o direct mailu:

Pomohl Vám článek? Řekněte o něm dál.
VÍTE, ŽE MŮŽETE POSLAT PAPÍROVÝ DOPIS PŘÍMO Z POČÍTAČE?
Chci vědět víc