Resort Luhačovice o posílání dopisů

RESORT-COVER

Resort Luhačovice patří mezi naše klienty zaměřené na hotelnictví a turismus. Zeptali jsme se RNDr. Romana Kašpara, ředitele společnosti, která Resort zaštiťuje, na to, k čemu v dnešní době využívá klasické papírové dopisy a jak se mu pracuje s Listonoškou. 

Definice zákazníka v kostce

  • 5-10 zaměstnanců
  • cestovní ruch a poradenství
  • využití pošty primárně administrativa, sekundárně marketing
  • počet odeslaných dopisů měsíčně: v řádu stovek
  • problém: časové náklady

 

Čím se Resort Luhačovice zabývá?

Resort Luhačovice sdružuje hotely v rámci Luhačovic, kde se snaží vytvářet zázemí pro aktivní i zážitkovou dovolenou. V průběhu roku také pořádáme několik velkých akcí, jako je Food Festival nebo MTB závody a jiné.

Provozovatelem Resortu je Luhačovské Zálesí, které usiluje o rozvoj, obnovu a zlepšování životních podmínek a podává pomocnou ruku všem subjektům na území Luhačovského Zálesí při realizaci jejich rozvojových projektů a záměrů.

 

K čemu používáte při svém podnikání poštu?

V Resortu Luhačovice zasíláme poštou hlavně pozvánky na jednotlivé akce či setkání partnerů. Velice se nám ale osvědčilo posílat dopisy i potenciálním klientům a pomocí direct mailu tak získávat nové zákazníky.

Oproti tomu Luhačovské Zálesí o.p.s. komunikuje často písemně s úřady a také podnikateli, které informuje o nových dotačních příležitostech. Stávající klienty oslovuje e-mailem a telefonicky, ale mnohé nové získává právě pomocí korespondence.

 

Proč jste začali používat Listonošku?

Protože je rozsah našich činností široký, musíme optimalizovat časové náklady tak, abychom mohli efektivně fungovat. Do nedávna jsme veškerou korespondenci řešili klasickým způsobem, a to nám bralo spoustu času. I přes veškerou snahu od pošty upustit, nám to ale typ naší práce a klientů zcela nedovolil.

Listonoška není všelék, ale mnohdy nám pomáhá ušetřit čas na to, na co je skutečně potřebný. Když se dostanete do situace, kdy musíte poslat 70 dopisů najednou, tak je to práce na půl dne. S Listonoškou to máme během půl hodiny. Na druhou stranu mnohdy potřebujeme posílat dokumenty v originální formě a s tím nám bohužel nepomůže.

 

V čem Vám Listonoška nejvíce pomáhá?

V té administrativní části máme lepší přehled o tom, kdo co, kdy a komu poslal a nemusíme se tolik zabývat tiskem a běháním na poštu.

Z pohledu marketingu je pro nás velice jednoduché oslovit desítky firem najednou. Stačí vytvořit dopis, označit kontakty a odeslat.

 

Listonoška i do Vaší kanceláře

A kolik může Listonoška ušetřit Vám? Podívejte se na tarify pro firmy. Nebo se nás zeptejte na dotaz@listonoska.cz.

Pomohl Vám článek? Řekněte o něm dál.
VÍTE, ŽE MŮŽETE POSLAT PAPÍROVÝ DOPIS PŘÍMO Z POČÍTAČE?
Chci vědět víc