Chcete mít jistotu, že adresát opravdu převzal Váš dopis? Pošlete ho doporučeně s dodejkou. Ať již psaní posíláte za sebe, nebo za firmu, při zasílání upomínek k fakturám nebo výpovědí ze smluv to jistě oceníte.
Dodejka je služba, která umožňuje zaslat nejen dopis se zpětným potvrzením. Písemně Vám tak bude doloženo, že adresát skutečně danou obálku převzal.
Co se dozvíte z dodejky?
K dopisu je také možno připojit poučení o právních důsledcích spojeních s převzetím/nepřevzetím poštovní zásilky. V případě, že zásilka nebude doručena, vrátí se Vám s oznámením, proč ji nebylo možno předat.
Dodejku je možno zaslat společně s:
Více informací se dočtete přímo ve zprávě České pošty (str. 19 a 20).
Pokud jste se rozhodli, že svůj doporučený dopis či balíček zašlete se zpětným potvrzením, máte několik možností.
Všechny dokumenty a potvrzení doporučujeme bezpečně uložit pro případné neshody. V nejkrajnějších mezích je možno vystavit také duplikát dodejky dodatečně či se pokusit získat písemné vyjádření České pošty (např. u uplatnění reklamace dodání).