Příprava direct mailu: důležité otázky do začátku

Začít není nikdy jednoduché. Práci si hodně ale usnadníte, když si dopředu promyslíte alespoň základní strukturu direct mailu.Vezměte si proto tužku a papír a sepište pár základních bodů, od kterých se můžete odpíchnout a mít je neustále na očích.

  • Cíl kampaně - chcete, aby zákazník objednal určité zboží, navštívil Vaši prodejnu nebo web, věděl, že existujete nebo něco jiného?  
  • Nabídka - jaké produkty nebo služby jsou pro zákazníka zajímavé a mohl by je chtít? 
  • Celkový koncept - jak bude vypadat obálka a samotný dopis, kolik necháte prostoru pro text a kolik třeba pro ceník, bude součástí dopisu také nějaká pozornost? Chcete být profesionální nebo zábavní?
  • Individualita - budete obsah dopisu vždy stejný nebo se bude měnit třeba jméno v oslovení nebo nabídka?
  • Informace - jakým způsobem budete ke klientovi promlouvat? Co vše se mají dozvědět o Vás a Vašich produktech? 
  • Proč by si měli vybrat Vás? - jaké jsou Vaše klady a co si na Vás Vaši klienti nejvíce považují? Jak je přesvědčíte, aby Vám věřili a stali se Vašimi zákazníky?
  • Vyhodnocení - podle čeho budete určovat, jestli byl direct mail efektivní? Kdo všechno se bude na vyhodnocení podílet a kde získá data?

Máte ještě nějaké otázky nebo Vás zajímá konkrétní situace? Dejte nám vědět na info@listonoska.cz nebo si rovnou kampaň objednejte.

Pomohl Vám článek? Řekněte o něm dál.
VÍTE, ŽE MŮŽETE POSLAT PAPÍROVÝ DOPIS PŘÍMO Z POČÍTAČE?
Chci vědět víc