Začít není nikdy jednoduché. Práci si hodně ale usnadníte, když si dopředu promyslíte alespoň základní strukturu direct mailu.Vezměte si proto tužku a papír a sepište pár základních bodů, od kterých se můžete odpíchnout a mít je neustále na očích.
- Cíl kampaně - chcete, aby zákazník objednal určité zboží, navštívil Vaši prodejnu nebo web, věděl, že existujete nebo něco jiného?
- Nabídka - jaké produkty nebo služby jsou pro zákazníka zajímavé a mohl by je chtít?
- Celkový koncept - jak bude vypadat obálka a samotný dopis, kolik necháte prostoru pro text a kolik třeba pro ceník, bude součástí dopisu také nějaká pozornost? Chcete být profesionální nebo zábavní?
- Individualita - budete obsah dopisu vždy stejný nebo se bude měnit třeba jméno v oslovení nebo nabídka?
- Informace - jakým způsobem budete ke klientovi promlouvat? Co vše se mají dozvědět o Vás a Vašich produktech?
- Proč by si měli vybrat Vás? - jaké jsou Vaše klady a co si na Vás Vaši klienti nejvíce považují? Jak je přesvědčíte, aby Vám věřili a stali se Vašimi zákazníky?
- Vyhodnocení - podle čeho budete určovat, jestli byl direct mail efektivní? Kdo všechno se bude na vyhodnocení podílet a kde získá data?
Máte ještě nějaké otázky nebo Vás zajímá konkrétní situace? Dejte nám vědět na info@listonoska.cz nebo si rovnou kampaň objednejte.